Tarkenna hakua

Tiedote 6.9.2017

Vastaa. Vaikuta. Voita.

Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa paras? – Kaarina kirkastaa kaupunkikuvaansa


Kaarina_kysely_some_1200x628_3.jpg

Millaisia mielikuvia kotikaupunkimme synnyttää? Mitä Kaarinan kaupungista ajatellaan? Kaarinan kaupunki ryhtyy kirkastamaan kaupunkikuvaansa eli brändiänsä.

Hyvä kaupunkikuva eli brändi on kiteytys parhaista vetovoima- ja menestystekijöistämme, jotka erottavat Kaarinan muista kaupungeista. Brändin kehittäminen varmistaa Kaarinan houkuttelevuuden ja elinvoimaisuuden myös tulevaisuudessa.

– Brändityön tavoitteena on vahvistaa entisestään Kaarinan vetovoimaa. Tämä onnistuu tunnistamalla kaupungin parhaat vetovoima- ja menestystekijät. Kirkastetulla kaupunki-ilmeellä markkinoidaan erityisesti tulevaisuuden Kaarinaa, kertoo Kaarinan Kehityksen markkinointipäällikkö Sanna Varjanne.

Kutsumme kaarinalaisia asukkaita, yrittäjiä ja työntekijöitä mukaan luomaan Kaarinan kaupunkikuvaa. Näkemyksiä ja palautetta kerätään julkisella nettikyselyllä. Vastaajien kesken arvomme elokuvalippuja.

Vastaamaan ja vaikuttamaan pääset osoitteessa: http://kaarina.kysyy.fi/paras-paikka-nettikysely

Näin brändi perustuu kaarinalaisten aitoihin tarinoihin, kokemuksiin ja ylpeydenaiheisiin. Kirkastunut kaupunkikuva alkaa näkyä pikkuhiljaa jo ennen vuoden vaihdetta.

Brändiä kehitetään yhteistyössä Mainostoimisto KMG Turun kanssa. Mainostoimisto valittiin toteuttajaksi kilpailutuksen perusteella. Sen muita asiakkaita ovat muun muassa Sosiaali- ja terveysministeriö, Metsähallitus Laatumaa, Turun, Uudenkaupungin ja Keravan kaupungit, K1 Katsastus ja Moët Hennessy Finland.

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Sanna Varjanne, p. 050 3271 075.