Tarkenna hakua

Uutinen 7.6.2017

Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa paras? - Kaarina kirkastaa kaupunkikuvaansa

Millaisia mielikuvia kotikaupunkimme synnyttää? Mitä Kaarinan kaupungista ajatellaan? Kaarinan kaupunki ryhtyy kirkastamaan kaupunkikuvaansa eli brändiänsä.

Paras paikkaHyvä kaupunkikuva eli brändi on kiteytys parhaista vetovoima- ja menestystekijöistämme, jotka erottavat Kaarinan muista kaupungeista. Brändin kehittäminen varmistaa Kaarinan houkuttelevuuden ja elinvoimaisuuden myös tulevaisuudessa.

– Brändityön tavoitteena on vahvistaa entisestään Kaarinan vetovoimaa. Tämä onnistuu tunnistamalla kaupungin parhaat vetovoima- ja menestystekijät. Kirkastetulla kaupunki-ilmeellä markkinoidaan erityisesti tulevaisuuden Kaarinaa, kertoo Kaarinan Kehityksen markkinointipäällikkö Sanna Varjanne.

Kutsumme kaarinalaisia asukkaita, yrittäjiä ja työntekijöitä luomaan Kaarinan kaupunkikuvaa. Näkemyksiä ja palautetta kerätään kesän aikana muun muassa kaupoissa ja tapahtumissa. Näin brändi perustuu aitoihin tarinoihin, kokemuksiin ja ylpeydenaiheisiin.

Brändiä kehitetään yhteistyössä Mainostoimisto KMG Turun kanssa. Mainostoimisto valittiin toteuttajaksi kilpailutuksen perusteella. Sen muita asiakkaita ovat muun muassa Sosiaali- ja terveysministeriö, Metsähallitus Laatumaa, Turun, Uudenkaupungin ja Keravan kaupungit, K1 Katsastus ja Moët Hennessy Finland.

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Sanna Varjanne, p. 050 3271 075.